Alla inlägg den 17 februari 2017

Av Malin - 17 februari 2017 19:08

Just nu ä ja ledsen å frustrerad till max. Vill kunna va hos min älskling just nu men vi bor 36 mil från varandra å ja tar mig inte till honom. Önskar mer än nån gång just nu att vi var på samma ställe. Hans ena brorson gick bort igår kväll/natt i lukemi. Han tillåter mig inte att ta natt tåget upp till honom tackvare att dä ä 4 byten mitt i natten när dä varit så mycke rån å skit på stationerna å sånt så jag får inte åka för honom. Men han tycker dä betyder mycke att ja överhuvudtaget kommer på tanken att jag vill göra nåt sånt. Ja ä den första som överhuvudtaget skulle komma på tanken att göra nåt sånt. För mig ä dä inte konstigt att göra nåt sånt för den man älskar. Även om han inte erkänner dä så vet ja att han vill ha mig hos sig ändå å att ja ska komma upp eller att han ska komma ner. Längtar så grymt jävla mycke efter honom så ja tror ja blir tokig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards